19.07.2009

Skara Sommarland 09

Veldig moro å få prøve seg på gravemaskin
Vi er klare for tekoppene
Det her var skikkelig gøy, guttene elsket det, selv om det gikk fort ble ikke engang Andreas redd
Fiskene i parken var helt gal, de "klatret" på hverandre når det var mat å få


Det er veldig godt å få varmet seg etter å ha badet for det ble virkelig kaldt for en liten gutt etterhvert


Etter 2 timers kø fikk endelig guttene sine 5 minutter på trampolina :P Det var på campingplassen


Å holde kontrollen på pengene sine er viktig, de telles ofte ;)
I gruvene på vei til gruvetoget, der var det helt svart, vi så bade spøkelser og skumle mennesker på siden som jobbet og skjøt.
Andreas gikk bak meg å når vi var kommet litt inn snudde jeg meg for å se etter han å da så jeg bare ryggen på han som forsvant raskt ut av tunnelen. Dette ble for tøft for en liten gutt så mamma måtte bære :P

Hands up!




Mine hamstere!


1 kommentar:

  1. Så flotte bilder:) Legger deg til blandt favorittene nå om det er greit;) Ungene var jo webbiser en gang i tiden;)

    Klem Lillebølla
    http://blog.christine.cc

    SvarSlett